diumenge, 7 de febrer del 2010

Reflexió sobre l'assignatura de Gestió i TIC

En aquest semestre em estat cursant l'assignatura de gestió i TIC.
En primer lloc, m'agradaria apuntar la importància cada cop més creixent que tenen les noves tecnologies en l'educació i en la vida en general. Les xarxes socials, la web 2.0,... Aquestes tecnologies ja formen part de les nostres vides, tan quotidianes com professionals, i el futur que ens deparan tots aquests avenços i molts d'altres, que encara ni tan sols imaginem, són increïbles i poden canviar tan la manera de viure que nosaltres coneixem com la educació.

En segon lloc, aquesta assigantura m'ha ajudat a coneixer moltes eines, que de pas sigui dit, desconeixia. Aplicacions com el google docs,doodle,eduwiki... Moltes d'aquestes aplicacions que abans eren desconegudes per a mi, ara són eines que utilitzo amb tota normalitat, i que em sóns molt útils alhora de treballar, i també com a aplicacions que utilitzo amb finalitats personals (per exemple el doodle).

Per acabar, crec que he assolit prou bé les competències bàsiques exigibles a un persona que es vulgui considerar alfabetitzada digitalment. És a dir, penso que aconseguit un domini de les TIC i també de les TAC, prou bo. Tot i que, les meves aportacions al bloc potser no han estat tot l'ho regulars i seguides en el temps com hagues desitjat, trobo que aquesta feina m'ha servit per veure la importància i també la dificultat, que té comunicar-se i compartir experiències educatives mitjançant la xarxa. Tot i això penso que els blocs, són un bo mitjà per compartir i cercar informació que ens pugi interessar.

En resum, penso que la realització d'aquest bloc ha estat interessant. I he disfrutat força coneixent eines, que sincerament, m'han ajudat a millor i a fer més eficient la meva feina alhora de treballar en xarxa.

Apa, salut!! I gràcies a tots els que m'heu ajudat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada