dimecres, 4 de novembre del 2009

El meu objecte personal

Ara ja fa uns dies... (si vaig una mica tard... i això ha de canviar!) varem fer a seminari una activitat molt maca; Cadascú portava un objecte que creia que l'identificava o que era important per ell, vaja un objecte que projectes la seva personalitat. Jo vaig portar la pel·lícula de Jurassic park, tot un clàssic, ho sé, però és un film que m'encanta! Quan era petit la vaig veure "milions" de vegades. I és que si ja de petit m'agradaven els dinosaures imagineu-vos quan vaig veure aquesta pel·lícula!!



Quina gràcia!! He trobat aquesta imatge a Internet, jo tenia un "poster" igual!!


Els companys també varen portar coses interessants, l'Aina per exemple va portar un playmobil que representava el seu alter ego. En Jordi va portar una calculadora, ja que de petit l'hi deien la calculadora humana. L'Anna va portar un mocador, ja que diu que sempre en porta un... En fi amb aquesta activitat varem poder saber més coses els uns dels altres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada