dimecres, 30 de desembre del 2009

Última setmana de seminari.

Com a tancament del seminari, el dimarts l'Imma es va reunir individualment amb cadascú de nosaltres i ens va fer una mica de recull i valoració, de com ha anat el seminari.
El dimecres vam fer una mica de festa, per celebrar el nadal. Pel que fa l'amic invisible a mi em va tocar la Irene, el meu regal va ser una ampolla d'oli, fet a casa meva. L'Adrià hem va fer un regal que vaig trobar senzillament genial, hem va regalar un joc de l'oca, on les fitxes són la cara de tots els que hem compartit seminari.
Un cop fet l'amic invisible, vàrem fer una mica de pica-pica gràcies als veïns de seminari...
M'agradaria tancar el bloc tot donant les gràcies a tots els companys i companyes de seminari, ja que, ha estat una activitat molt maca i interessant. Gràcies a tots!!! I molt bon any nou a tothom!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada